Avatar billede dave Nybegynder
23. september 1999 - 15:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Character Studio

er der ikke nogen der har en god torturiel til Chracter Studio?
Avatar billede kla Nybegynder
23. september 1999 - 17:14 #1
Insite laver nogle gode bøger omkring emnet ! Der er bl.a. en som hedder
"Insite 3d Studio Max" Vol. II-III som har en del med character studio ! Men du kan jo kigge ud på deres website !
Avatar billede dave Nybegynder
23. september 1999 - 19:31 #2
jaaa... .. men jeg ville nu saette mere pris paa nogle free tortuiels :)
Avatar billede andersmp Nybegynder
23. september 1999 - 20:03 #3
Kig på www.3dcafe.com, under /free/, der er mange tutorials.
(ikke kun til 3dsmax, men ogse til Maya eller Softimage)

Held og lykke ;-)
Avatar billede cannis Nybegynder
23. september 1999 - 20:31 #4
prøv den her 3d søgemaskine---> http://www.3dup.com