Avatar billede 0nyx Nybegynder
15. februar 2004 - 20:36 Der er 3 kommentarer

Ridser i skærm?

Hej

Jeg har en Samsung SyncMaster 959NF som har nogle lange, grimme dybe ridser midt på skærmen. Skal siges at jeg jeg selv har pålagt dem, efter åbentbart at have brugt for stærkt rengøringsmiddel :|

Nogle der ved om man på en eller anden måde kan få disse ridser repareret eller simpelthen få skiftet hele frontglasset ud?

/K@sper
Avatar billede chalde Seniormester
15. februar 2004 - 20:44 #1
Ring til samsung. Kan være de vil gøre det for et mindre beløb.
Jeg har selv samme skærm, så jeg må lige høre hvad du brugte (så jeg selv kan holde mig fra det hehe)
http://www.samsung.se/ service->service i øvrige nordiske lande.
Avatar billede real_icebear Nybegynder
16. februar 2004 - 09:27 #2
Jeg kan ikke forstille mig at de kan gøre det billigt...
Avatar billede 0nyx Nybegynder
16. februar 2004 - 13:41 #3
Fik skrevet en mail til deres monitor service i 'danmark'. Han skriver så følgende tilbage idag:

Hej
Tyvärr,hela bildröret måste bytas och det år inte lönsamt.

Så jeg spørger mig selv, hvad så nu?