Avatar billede donlup Nybegynder
15. februar 2004 - 01:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

wireless networks ane bladet magler?!

davs jeg har en winxp pro med sp1 hvor der mangler et fane blad under en wireless forbindelse, det er "wireless networks" som mangler, uden den kan jeg jo ikke indstille wep :-/ nogen ider til hvordan man for den frem..
p.s. det er en winxp upgraded fra en win2k skulle det have noget at sige, og en reinstallation er næsten totalt udelukket.
Avatar billede cp1 Nybegynder
15. februar 2004 - 05:16 #1
kig om denne service køre "Wireless Zero Configuration" hvis ikke, ska du starte den..
Avatar billede donlup Nybegynder
25. maj 2005 - 18:19 #2
det var nogle dårligthentede drivere falsk alarm