Avatar billede dinni Nybegynder
14. februar 2004 - 19:57 Der er 5 kommentarer

Hvordan får jeg et fornyet antivirusprogram til at virke

Jeg har fornyet mit antivirusprogram, men anvisningen dur ikke. Det skal via kør,hvor jeg har skrevet det anviste filnavn, men får denne tekst: Filen C: Programmer eller en af de tilhørende komponenter blev ikke fundet.
Kontroller at stien, filnavnet er korrekt, og at alle nødvendige biblioteker er tilgængelige.
Det er et Symantec Norton program.
Hvad gør jeg?

Hilsen Dinni
Avatar billede cp1 Nybegynder
14. februar 2004 - 23:55 #1
afinstaller og geninstaller programmet
Avatar billede jojulha Nybegynder
15. februar 2004 - 11:05 #2
Hvor har du gemt det på harddisken, find filen og dobbelklik på den.

Mvh
John
Avatar billede dinni Nybegynder
16. februar 2004 - 18:14 #3
Jeg klokkede i det under registrering som betalende bruger af programmet.
Så ? er lukket.
MVH Dinni
Avatar billede cp1 Nybegynder
18. februar 2004 - 04:03 #4
så husk lige at lægge et svar selv og accepter det :)
Avatar billede dinni Nybegynder
24. februar 2004 - 00:39 #5
Jeg havde ikke installeret noget program, da jeg havde valgt den forkert udgave under registreringen.
Mvh Dinni