Avatar billede nabaz Nybegynder
14. februar 2004 - 17:32 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Internet Information Server

Jeg kan ikke finde min Internet Information Server IIS.
Hvor kan jeg finde den?
Avatar billede terry Ekspert
14. februar 2004 - 17:37 #1
If you are using XP then you will find it on the CD.
Go to Control Panel, Add/Remove Windows Components
Avatar billede terry Ekspert
14. februar 2004 - 17:37 #2
But this question doesnt have much at all to do with Access!
Avatar billede nabaz Nybegynder
14. februar 2004 - 17:39 #3
Jamen den er der ikk..
Avatar billede terry Ekspert
14. februar 2004 - 17:47 #4
It isnt included with the home edition
Avatar billede terry Ekspert
14. februar 2004 - 17:50 #5
Avatar billede terry Ekspert
14. februar 2004 - 17:52 #6
If you have Home Edition and you MUST have IIS working then try searching on
Google with

IIS Windows XP Home Edition
Avatar billede nabaz Nybegynder
14. februar 2004 - 17:53 #7
Kan ikke finde den.
Avatar billede terry Ekspert
14. februar 2004 - 17:56 #8
Som standard er IIS ikke med i Home Edition!
Avatar billede terry Ekspert
14. februar 2004 - 18:02 #9
Man kan ikke download en gratis IIS!
Avatar billede terry Ekspert
14. februar 2004 - 18:06 #10
Avatar billede terry Ekspert
14. februar 2004 - 18:07 #11
READ the warning!
WARNING: Microsoft do not support the installation of IIS on XP Home edition. This work around is not for beginners. If you have any doubts about your ability to carry out the instructions in this article DO NOT attempt this tutorial. Back up all your important information before attempting this method of installing IIS. Neither the author or WebThang accept any responsibility for damage caused to your data or computer resulting from the use of this method of installing IIS.
Avatar billede terry Ekspert
14. februar 2004 - 18:42 #12
Hows it going?
Avatar billede nabaz Nybegynder
14. februar 2004 - 19:36 #13
Terry vil du være sød og skrive dansk.
Jeg har ikke fundet den.
Jeg sidder og kigger ind i alle hjemmeside jeg kan slet ikke finde IIS
Avatar billede nabaz Nybegynder
14. februar 2004 - 19:37 #14
Jeg har hørt at man kan finde det i windows. Og jeg har været inde i Tilføje og fjerne programer der kan jeg hellere ikke finde den.
Avatar billede nabaz Nybegynder
14. februar 2004 - 20:11 #15
Jeg kan bare ikke finde den.
Nogen der kan hjælpe`?
Avatar billede trer Nybegynder
14. februar 2004 - 20:47 #16
Nabaz> Kort opsummeret; Det er er problemet er, som Terry skriver, at IIS ikke er en del af Windows XP Home edition, så hvis du ikke kan finde en Personal Web Server eller Internet Information Server (To navne for det samme), så er det simpelthen fordi den ikke er med i din Windows XP!

Webthang-linket fortæller om en "workaround" - en fidus - til installation af IIS på Home edition. Men den fidus er ikke for begyndere og det er en god ide at lave en ordenlig backup af dine data før du forsøger dig med den; Du risikerer at måtte reinstallere alt...

Du kan prøve at oprette dette spørgsmål i INTERNET kategorierne fremfor DATABASE kategorien hvor vi er nu - måske kan du få mere hjælp der. Evt. kan du også overveje at bruge Apache eller en anden webserver fremfor IIS.

Hvis du åbner spørgsmålet under INTERNET, så husk lige at lukke det her :-)
Avatar billede terry Ekspert
15. februar 2004 - 09:04 #17
tak for hjælpen trer, også til dig nabaz, håber du finder en løsning!