Avatar billede iversen4real Nybegynder
14. februar 2004 - 16:32 Der er 5 kommentarer

vob til iso?

Jeg kan sagtens rippe mine dvd'er, men hvordan laver jeg dem fra vob til iso.......? Hvilket program skal jeg bruge?
Avatar billede kittyhawkdk Nybegynder
14. februar 2004 - 16:44 #1
mener CloneDVD ligger dem iso fil, hvis du vælger gemme på HDD'en
Avatar billede iversen4real Nybegynder
14. februar 2004 - 16:48 #2
ja dvddecrypter kan det samme, men hvordan laver jeg mine gamle vob om til iso?
Avatar billede bleze Nybegynder
15. februar 2004 - 11:47 #3
ImgTool Classic kan...

download her gratis: http://www.coujo.de/
Avatar billede venturer Nybegynder
15. februar 2004 - 14:54 #4
vob er selve film formatet på skiven.

Dit spørgsmål svarer til at jeg spørger hvordan jeg konvertet mpg til iso.

Den eneste måde det kan gøres er ved at brænede vob-filen til et CD image og dermed generere en iso fil.
Avatar billede kittyhawkdk Nybegynder
25. februar 2004 - 22:16 #5
du kan også bruge WinIso, som er et pakke program lidt ala winzip, her pakker den bare til iso filer