Avatar billede rabiez Nybegynder
14. februar 2004 - 16:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

undgå ".net framework redist"

Jeg er ret ny til programmering i .net i det hele taget. Hvordan undgår jeg at skulle sende hele ".net framework" med når jeg giver programmer til andre. Det virker lidt dumt når mit program fylder 140kb at der så kommer 32mb oveni. Er det virkelig nødvendigt. Jeg forstår ikke hvordan programmer som kazaa, realplayer osv kan lave så komplekse programmer der fylder under 10mb. Hvilket sprog udvikler de i. Jeg går ud fra det er i C eller C# men hvordan undgår de at skulle sende ".net framework" med?
Avatar billede arne_v Ekspert
14. februar 2004 - 16:32 #1
Simpelt: du kan ikke undgå det !
Avatar billede arne_v Ekspert
14. februar 2004 - 16:33 #2
.NET kræver .NET !

Men om få år vil samtlige Windows maskiner nok have .NET installeret allerede.

C# er meget ny, så de fleste af de programemr du omtaler er nok stadig
lavet i C++.
Avatar billede rabiez Nybegynder
14. februar 2004 - 17:00 #3
Hvis jeg vil lave programmer der kan køre på win95 skal jeg altså udvikle i C++ og ikke med .net ?
Avatar billede arne_v Ekspert
14. februar 2004 - 17:02 #4
Da .NET ikke understøtter Win95: ja
Avatar billede arne_v Ekspert
14. februar 2004 - 17:02 #5
Men det må vel også lakke mod enden med 95'erne.