Avatar billede wuddie Nybegynder
14. februar 2004 - 13:58 Der er 5 kommentarer

Har brug for PHP hjælp til sofistikeret posting system. RPG

Hej Alle =]

Jeg er en gut med en del HTML og PHP erfaring. Men nu står jeg over for en stor udfordring, og kunne godt bruge noget hjælp.

Sagen er den at jeg skal åbne en RPG central, og jeg har brug for et smart nyheds/artikel system.

Systemet adskiller sig i det at det er et normalt nyhedssystem. Jeg skal kunne poste store artikler, og sende dem under [spil] kategorier osv.

Så kort og godt skal det være et system hvori at jeg kan poste Nyheder på forsiden, skrive artikler i ét system...

Jeg har selv nok erfaring til tagwalls, osv.

Jeg tilbyder desuden en admin plads. Ud af det får du:
-WoW Beta key
-Lov til at være med på Danmarks største RPG site ( admin )
-En bid af kagen til den tid, når den kommer.

Håber nogle der kan hjælpe!
Avatar billede schaefner Juniormester
14. februar 2004 - 14:06 #1
Hvad der RPG?
Avatar billede schaefner Juniormester
14. februar 2004 - 14:07 #2
Hvad er RPG? Sådan skulle det lyde :)
Avatar billede wuddie Nybegynder
14. februar 2004 - 14:08 #3
Role Playing Game. Spil som Diablo 2, World of Warcraft osv =]
Avatar billede tefcke Nybegynder
14. februar 2004 - 14:40 #4
Hej Jens,
rasmus her, du kunne da bare have spurgt mig, jeg skulle da nok have hjulpet dig.
Jeg er på arb. i aften, du kan jo lige komme forbi, så kan vi snakke om det!
Avatar billede wuddie Nybegynder
15. februar 2004 - 11:32 #5
Rasmus ... hvordan kan jeg få fat på dig, når du ikke er på gamestation ? :] Min mail er Jens@DiabloII.dk