Avatar billede dolken Nybegynder
14. februar 2004 - 13:41 Der er 2 kommentarer

software opgradering af DVD-afspiller til afspilning af divx.

Jeg ville høre om der var nogle af jer som havde erfaring med at opgradere en alm. dvd-afspiller, så den også kunne afspille divx/xvid?? jeg gætter på at det blot er et software problem, da de fleste dvd-afspillere godt kan læse cd-rommer med mp3-filer på... er det ikke blot et spørgsmål om at få det rette codec ind?

Håber I kan give mig svar!
Avatar billede chalde Seniormester
14. februar 2004 - 13:53 #1
Tror ikke det bare er sådan lige at gøre.
Her er hvad jeg tror vil volde problemer:
1) Hvordan vil du få codec+software til afspilning af divx/xvid ind i den?
2) Har afspilleren overhovedet hukommelse nok til at indeholde codecs+afspiller?
3) Er den kraftig nok til at dekomprimere divx/xvid?
Avatar billede janl2000 Nybegynder
14. februar 2004 - 15:33 #2
Det kan kun lade sig gøre for afspillere der er beregnet til det som dem fra fabrikanten Kiss koster ca. 1500 fra ny