Avatar billede terry Ekspert
14. februar 2004 - 11:29 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

BuyDomains.dk - dårlig service?

Er der andre end mig, der oplever en utrolig dårlig service fra BuyDomains.dk i forbindelse med support? De sidste 14 dage har jeg placeret flere tickets samt kontaktet dem via Live Support - mine tickets bliver bare lukket uden at jeg får hjælp og Live Support tror jeg er død...
Er der nogen der evt. kan anbefale en anden udbyder - som ikke koster en formue? Helst med SQL Server og ASP.NET.
Avatar billede punk_fm Nybegynder
14. februar 2004 - 11:39 #1
Der er andre, der syntes buy domains er noget lort.  Ikke fordi jeg selv ahr prøvet dem, men jeg har læst andre steder er er 10-12 stykker, der er utilfrede med dem.
Du kan prøve at søge et andet webhotel på www.internetplads.dk !
Avatar billede fcs Novice
14. februar 2004 - 15:52 #2
Terry>> Jeg kan kun nikke genkendende til den beskrivelse du har i dit spørgsmål. Ringe support og længerevarende nedetider, samt forkerte svar fra deres supportere når man endelig får fat i dem. De er ringe.

Hygge

FCS
Avatar billede terry Ekspert
15. februar 2004 - 12:25 #3
Tak for inputet. Det bekræfter at tiden er nu ind for at finde en ny! Er der nogen der kender til HostOnce.com eller Negox.com?
Avatar billede espersen Novice
16. februar 2004 - 22:41 #4
kender ikke de 2 du nævner (men har været hos BuyDomains.dk) ; men find et par stykker der ser fornuftige ud - og spørg å på Eksperten hvilken du kan gå videre med.
Ingen grund til at gå fra den ene dårlige til den anden...
Avatar billede terry Ekspert
17. februar 2004 - 17:53 #5
Tak espersen :o)
Avatar billede mitc Nybegynder
23. februar 2004 - 22:02 #6
http://hosting.mitc.dk har det hele.
Og vi tilbyder meget billige reseller løsninger.
Avatar billede terry Ekspert
24. februar 2004 - 08:29 #7
What about support?
Avatar billede espersen Novice
24. februar 2004 - 10:56 #8
Terry ; se evt. under denne kategori : http://www.eksperten.dk/spm/Internet/Webhotel/
Avatar billede terry Ekspert
24. februar 2004 - 11:04 #9
tak