Avatar billede alberta Nybegynder
23. september 1999 - 13:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Word 97 converter

Vi kører Word 7.0 til win95, og har installeret Word 97 converter til konvertering af word97 dokumenter som vi jævnligt for tilsendt pr. mail.

På nogle pc'er virker konverteringen kun hvis man gemmer dokumentet på harddisken og herefter fra word åbner dokumentet. På disse pc'er skal man endvidere vælge at konvertere fra word97.

På andre pc'er kan man åbne dokumetet uden problemer blot ved at dobbeltklikke på den vedhæftede fil.

Hvad kan det skyldes ?
Avatar billede Slettet bruger
23. september 1999 - 14:48 #1
Det bedste er altid at hente det ned til computeren, det er ihvertfald min erfaring, og derfor har jeg heller ikke prøvet problemet.
Jeg har dog hørt om det, fra en af mine venner, han har også spurgt forskellige mennesker og endda microsoft, men ingen vidste noget om hvorfor den gjorde det.
Avatar billede alberta Nybegynder
24. september 1999 - 09:11 #2
Du mener altså, at hvis installationsprogrammet kopieres ned på pc'ens harddisk, så skulle det være i orden ?
Avatar billede ceciliechloe Nybegynder
10. november 1999 - 15:02 #3
Hvad så, hvis man af een eller anden grund ikke kan få lov til at installere programmet på sin HD?
Avatar billede alberta Nybegynder
11. november 1999 - 00:04 #4
heller ikke hvis du kopierer installationsfilerne til din HD ?
Avatar billede ceciliechloe Nybegynder
11. november 1999 - 10:10 #5
Nix - virker ikke. Det undrer også mig meget. Jeg sidder derfor i dén situation, at jeg altså ikke kan åbne Word 97 dokumenter, og dét er trættende:)