Avatar billede elduce Nybegynder
13. februar 2004 - 14:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

"Hjemmebiograf" til PC

Jeg har overvejet at anskaffe mig en af de såkaldte hjemmebiografer til at køre DVD'er på fjernsynet.

Så var det jeg tænkte om jeg kunne køre PC-lyden gennem hjemmebiografen og udnytte de 5-6 højttalere der følger med. PC'en står alligevel ved siden af fjernsynet.

Jeg er total hifi-n00b, så hvilke stik skal der være, for at det kan lade sig gøre? Der er en lydudgang fra pc'en med de sædvanlige mini-jacks.

Geiler HIFI aus Düsseldorf
Avatar billede the_legend Nybegynder
13. februar 2004 - 14:55 #1
Ja det kan du godt. Jeg har et lille jack stik tror jeg det hedder som jeg har sat i mine pc højtalere og der fra har jeg sat den til i min forstærker.

Så smut ned i fx fona eller noget og sig du skal have lyd fra din pc's højtalere til din forstærker så finder de et til dig. det koster ca 100 for 5m. Ved så ikke om der det er den bedste løsning men dne virker.
Avatar billede the_legend Nybegynder
13. februar 2004 - 14:55 #2
det er self 100 kr.
Avatar billede elduce Nybegynder
13. februar 2004 - 14:57 #3
Så vidt jeg kan se på mange af de billigere hjemmebiografer, så er det forstærker og dvd bygget sammen. Er der så stadig lyd-indgange?
Avatar billede the_legend Nybegynder
13. februar 2004 - 15:37 #4
ja.