Avatar billede ust Nybegynder
13. februar 2004 - 14:51 Der er 5 kommentarer

Finde slettet mail?

Jeg har en yahoo-mailadresse og er kommet til helt at slette en mail, jeg pludselig har fået brug for igen!!!

Er der nogen måde at genskabe den - enten direkte gennem Yahoo eller med et eller andet program???

Jo lettere metode jo bedre!!!!
Avatar billede Slawomir Seniormester
13. februar 2004 - 14:52 #1
det tror jeg ikke
Avatar billede ust Nybegynder
13. februar 2004 - 15:03 #2
Hov! Fandt selv svaret: det kan man ikke...
http://help.yahoo.com/help/us/mail/manage/manage-23.html

Men jeg ved der findes programmer til at genskabe slettede filer på ens pc, men de kan måske ikke trylle mails frem !?!?
Avatar billede Slawomir Seniormester
13. februar 2004 - 15:10 #3
cool nok
Avatar billede Slawomir Seniormester
13. februar 2004 - 16:01 #4
det er der også http://www.webattack.com/get/pcinspector.shtml

man de mails som du har slattet på yahoo mail ligger ikke på din pc
Avatar billede Slawomir Seniormester
19. februar 2004 - 04:29 #5
ups retter lige slattet=slettet

ust >> venter du på flere svar ? :-)