Avatar billede ylwen Nybegynder
13. februar 2004 - 10:26 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

manglende fakturadato ved påmindelse/rykker

Når jeg udskriver en påmindelse/rykker så kommer der til at stå [#Fakturadato] istedet for den egentlige fakturadato, er der nogen der kender fejlen og ved hvordan man retter den, eller bare nogen der har et bud ;)
Avatar billede lsw Nybegynder
13. februar 2004 - 11:01 #1
Det kan være fordi dit felt er for lille på din faktura prøv at gøre feltet større i formular-designeren.
Avatar billede ylwen Nybegynder
16. februar 2004 - 17:12 #2
Jeg har prøvet at flytte feltet så der er plads, men det hjælper desværre ikke. Er der andre der har samme problem, eller er det bare mig?
Avatar billede amtoft Novice
18. februar 2004 - 22:54 #3
Hvis du i formulardesignerne markerer feltet med teksten, højreklikker og vælger Rediger (du skal selvfølgelig have åbnet den rigtige formular), kan du indsætte forskellige standard-felter.
Hvis du indsætter feltet "Bilagsdato" i stedet for "Fakturadato" burde du få det du ønsker.
Avatar billede ylwen Nybegynder
19. februar 2004 - 18:10 #4
Jammen det er jo herligt. Jeg har haft mailet til StoneWare, hvor jeg fik at vide de ikke ville hjælpe mig gratis. Jeg mente jo det var en fejl i programmet, for det var ikke noget jeg havde ændret på. Tak for jeres hjælp!!
Avatar billede amtoft Novice
22. februar 2004 - 21:10 #5
Velbekom. Det er jo derfor der findes eksperten.
Avatar billede amtoft Novice
24. marts 2004 - 15:15 #6
Kom du videre med dette ?
Du må meget gerne melde tilbage, eller lukke spørgsmålet.
Avatar billede ylwen Nybegynder
24. marts 2004 - 19:00 #7
Ja, jeg fik løst problemet. Undskyld jeg ikke har accepteret dit svar endnu.