Avatar billede puppetmaster Nybegynder
13. februar 2004 - 10:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvor bliver "spam mail" af?

Når nogen sender en mail til vores server, til en adresse, som ikke eksisterer, hvor bliver denne mail så af? er det muligt at få alle "forkerte" mails sendt til en bestemt mailadresse, det KAN jo være der er nogle mails, hvor afsenderen har stavet adressen en smule forkert.
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2004 - 10:31 #1
Hvis du bruger Exchange 2000, så er dette link måske interessant: http://mcseforum.dk/?Destination=/Artikler/Exchange/1/default.asp
:-)
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
13. februar 2004 - 11:02 #2
Det ser sådan ud! Tak! :)
(men TÆNK at det skal være SÅ besværligt!) :(
Avatar billede kdn Nybegynder
13. februar 2004 - 13:56 #3
Ja, og det virker fortrinligt, - bruger det selv...!
Avatar billede maagen Nybegynder
13. februar 2004 - 17:13 #4
Kan dette håndtere flere smtp domainer til forskellige postkasser?
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2004 - 06:47 #5
>maagen
Så skal der ændres i scriptet.
:-)
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
19. februar 2004 - 11:45 #6
tpo, drop et svar, så du kan få point! Det virker perfekt.
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2004 - 11:56 #7
>puppetmaster
Jeg har allerede fået point. Det glæder mig, at du kunne bruge min guide!
:-)
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
19. februar 2004 - 12:32 #8
Hmmm...så ved jeg ikke hvad der var galt lige før, der stod at en bruger havde svaret og at jeg skulle acceptere.........nå, what the heck.