Avatar billede kfdk Nybegynder
28. januar 2001 - 20:06 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvor finder man en programmør....?

Hvor finder man en rigtig god programmør i København, der kan gøre en opgave færdig (NU) for tdaugaard??? - vi taler ikke kun om point!!!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. januar 2001 - 20:11 #1
Måske ved at opgive en emailadresse ;-)  Nej, nej, jeg bor ikke i Kbh....
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. januar 2001 - 20:12 #2
Kan opgaven publiceres?  (tør ikke give blanket ja, shaky dhtml)
Avatar billede kfdk Nybegynder
28. januar 2001 - 20:18 #3
erikjacobsen> Det behøver heller ikke at være i København for én, der vil og kan arbejde hurtigt.

kfdk@get2net.dk

jakoba> det kan den godt - det er bare det, at det vil være for omfattende...
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. januar 2001 - 20:23 #4
Mit problem er at en del tdaugaard spørgsmål på det sidste har været avanceret styling og lignende. Hvis det var for dig er jeg ikke den rette for det kan jeg ikke.
Avatar billede kfdk Nybegynder
28. januar 2001 - 20:25 #5
jakoba> ja, det var det... så det var ærgeligt!!
Avatar billede kfdk Nybegynder
28. januar 2001 - 20:31 #6
erikjacobsen> er det noget for dig??
Avatar billede geeeet Nybegynder
28. januar 2001 - 21:10 #7
Kan du ikke skrive lidt mere om hvad opgaven går ud på, sådan at det er muligt at danne sig et overblik over tidsforbuget på opgaven...

/Geeeet
Avatar billede kfdk Nybegynder
28. januar 2001 - 21:15 #8
Geeeet> som jeg svarede jakoba, er det for omfattende til at forklare her... hva\' med at sende en mail med et tlf.nr., så skal jeg nok...
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. januar 2001 - 23:57 #9
Nu har jeg været igennem dine spørgsmål og indlæg for at få et indtryk af kfdk.

Måske uretfærdigt. men her er resultatet:

STÆRK person. 45+år og selverhvervende. Stolt af at altid kunne følge med og have fingeren på pulsen.
Kan styre og inspirere om om nødvendigt TROMLE sig igennem modstand og indsigelser (officersuddannet?).
Det har nogen indlysende positive sideeffekter; men desværre også nogle negative:
Vil hænge over skulderen på den du ansætter for at \"lure ham kunsten af\".
Vil presse på og have svært ved at acceptere et \"nej, det kan jeg ikke\" også på områder hvor du rent faktisk ikke har tilstrækkelig viden til at vurdere problemet.
Kan nemt komme til at overvælde en yngre person, især i en hastesituation.

mvh JakobA
Avatar billede kfdk Nybegynder
29. januar 2001 - 14:14 #10
jacoba> egentlig ville jeg helst ignorere dig - men karakteren af dit indlæg gør det nødvendigt at reagere.

Jeg tror du er kommet til at placere din kommentar i et forkert spørgsmål - skulle det ikke have været i kategorien psykoanalyse? - nååå nej, den findes jo slet ikke her på Eksperten - men er din kommentar så ikke i det hele taget lidt malplaceret?

Jeg er ikke rigtig klar over, hvad du vil med dit indlæg, men hvis du nu vil til at markedføre dig selv som psykolog, og uopfordret offentliggøre personlige/psykologiske profiler på dem, der opretter spørgsmål på Eksperten, så synes jeg Eksperten har et problem, de bør gøre noget ved.

I det mindste bør du - af hensyn til de andre brugere af dette udemærkede site - underbygge din \"ekspertice\" ved at oplyse, hvorfor du føler dig \"kaldet\" til det, hvordan du har kvalificeret dig til denne rolle, og hvorfra du har al den indsigt. Det ville være mere betrykkende at læse dine vurderinger, hvis man samtidigt havde adgang til dit CV på dette område.

Resultatet af din \"analytiske\" gennemgang af mine spørgsmål og indlæg er i hvert fald, som du (beskedent nok?) selv nævner det - uretfærdig, og kunne næppe være skudt mere ved siden af.  Hvis det er, hvad du får ud af mine tidligere (6) spørgsmål, så tør jeg ikke tænke på hvad du ville have skrevet, hvis der havde været 50.

Når jeg stiller spørgsmål her på Eksperten, er det fordi jeg åbent erkender, at der er en masse jeg ikke ved - og i håb om at lære noget ved at stille spørgsmålene til nogen, der ved mere.  På samme måde synes jeg det er naturligt at spørge dem, jeg arbejder sammen med.
Så hvis det er det du mener, når du skriver \"lure ham kunsten af\", så har du ret.  Jeg troede bare at det var det, det handlede om, også her på Eksperten.

Det rejser imidlertid et uundgåeligt spørgsmålet til dig:
Hvad laver DU selv på Eksperten? Er DU her for at \"lure nogen kunsten af\" eller for at hjælpe andre til at \"lure dig kunsten af\"? - og hvad er egentlig forskellen.

I den konkrete sag - (dette spørgsmål) - spurgte jeg om hvor jeg får fat i en god programmør.  Jeg nævnte kun tdaugaard for at angive niveauet - ikke for at hænge Thomas ud.  Thomas er en sød og rar person, meget dygtig og kompetent og rasende hurtig.  Desværre har han ikke overholdt aftalerne om levering (har stort set ikke afleveret noget i 3 uger), selvom han selv har sat terminerne.
Jeg overlader det altid til dem, der skal udføre arbejdet at vurdere, hvor lang tid en opgave tager, og jeg forventer at blive informeret, hvis tidsplanerne ikke holder. Hvis du - jacoba - synes, at det er så forfærdelige vilkår at samarbejde under, mener jeg at det er dig og ligesindede, der har et problem.

jacoba> hvis du forstår noget af det her, så opret et svar med ordet \"ja\" - så skal du såmænd få de 10 points fra dette spørgsmål. Har du andre synspunkter du vil diskutere, så skriv til kfdk@get2net.dk ell. ring på 3581 1537.

Til alle andre:  Lyt til jacoba når det drejer sig om programmering m.v. - jeg tror han er rigtig god. Men glem hans evner som psykoanalytiker - det duer han ikke til (endnu).

Og hermed lukker jeg spørgsmålet - over and out!
Avatar billede jakoba Nybegynder
29. januar 2001 - 17:50 #11
ordet \"ja\", men ikke som svar. Som du helt rigtigt anfører er dette en katogori hvor man får point for javascript, ikke personanalyse.
Skriv selv et lille svar så du kan lægge pointene tilbage i din pulje.
Jeg skriver til din eaddr.

mvh JakobA
Avatar billede kfdk Nybegynder
27. februar 2001 - 15:01 #12
Slut