Avatar billede fordfocus20 Nybegynder
13. februar 2004 - 00:16 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Outlook import af email konti

Jeg har formateret en computer der havde  xp i en engelsk version, der er nu blevet instaleret et nyt på dansk sammen med office 2003, så troede jeg at man kunne impoterer email konti fra en diskette, men det kan jeg ikke få til at funke, filen der er på disketten er en IAF- fil
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. februar 2004 - 00:19 #1
Jeg mener det kan lade sig gøre via en pst fil. D.v.s. eksporter dine mails fra den engelske outlook til en pst fil, og importer dem ind i den danske. Pst eret mere generelt format end iaf
Avatar billede tumben Novice
13. februar 2004 - 00:19 #2
det bør virke  m.m der er helt specielle forhold i 2003 jeg ikke kender til
Avatar billede tumben Novice
13. februar 2004 - 00:21 #3
pst ..er indholdet....iaf...er konti...dvs 2 forskellige ting
Avatar billede fordfocus20 Nybegynder
13. februar 2004 - 00:24 #4
jeg har prøvet på mange måder, men hvordan får jeg de til at være en pst fil ??
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. februar 2004 - 00:27 #5
Hvis du har slettet din engelske installation, er jeg bange for at du kommer til at installere den i gen, og indkopiere din iaf fil, så dine gamle mails er tilgængelige i den engelske outlook, herefter eksportere du dine mails til en pst fil.
Avatar billede fordfocus20 Nybegynder
13. februar 2004 - 00:29 #6
mailsene har jeg fået fisket, men det er mail kontiene der er problemet, og jeg har desværer ikke en engelsk version af xp
Avatar billede tumben Novice
13. februar 2004 - 00:31 #7
jammeen høt nu....er det mig...eller er det ikke KONTI vi taler om....KONTI hedder iaf...uanset hvad
Avatar billede tumben Novice
13. februar 2004 - 00:33 #8
...ups så ikke  00.29...ja det bør altså virke..med dine iaf filer på disketten
Avatar billede fordfocus20 Nybegynder
13. februar 2004 - 00:35 #9
ja det er konti men det vil ike lykkedes at få det til at virke, måske er det mig, det er galt med
Avatar billede kgross Nybegynder
13. februar 2004 - 10:47 #10
Prøv at åbne din fil i notepad. Hvis teksten er læsbar, kan du sætte komma i mellem felterne og gemme den med filtypen txt. Der efter kan du importerer den som kommasepareret fil
Avatar billede cp1 Nybegynder
13. februar 2004 - 11:41 #11
PING >bufferzone< har du tid til at kigge her http://www.eksperten.dk/spm/464599
undskyld spam
Avatar billede andreassen Nybegynder
25. februar 2005 - 15:00 #12
Funktionen er flyttet ud i \start\programmer\microsoft office\office værktøjer\Microsoft Office 2003 guiden gem mine indstillinger