Avatar billede joe13 Nybegynder
28. januar 2001 - 19:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Computer Går kold heletiden PGA. Geforce 2Mx!!!

Jeg har skrevet her mange gange og fået hjælp og detter problem!!!sidste problem jeg havde var at den heletiden gik i Blå skærm,dette problem løste jeg ved at hente Via 4 in 1 Driver så holdt den op med den blå skærm!!! Nu er den begyndt igen nu har den bare en anden fejl meddelelse.
her kommer den første:
\"Der opstod en alvorliguntgelse 0e ved 24x:c00312ft. Programmet vil blive lukket\"
hvis man så trykker enter kommer denne meddelelse noglegange:
\"En alvorlig untagelses tilstand 0e opstod ved 0028:c002aff8 i VXD Nt kern(01)+00009c18. Det interaktive program vil blive lukket.\"

disse fejl meddelelser får jeg når jeg prøver at gå ind i spil eller hvis jeg vil se en Mpeg film!!

Jeg har en Celeron 2-700,Abit Vl 6,128 Mb ram,Geforce 2Mx,Level One Net kort,Advansys Scsi Adapter.Sb PCI 128,250W Psu\"

er der nogen der ved hvad disse fejlmeddelelser betyder og er der nogen der kan hjælpe mig??

Ps. Fejlen kommer mange de fleste gange jeg prøver at spille men nogle få gange kan jeg komme ind i spillet!! hvis jeg så kommer ind i spillet låser den!! og jeg må genstarte, jeg har prøvet at køre en stabil tester men ved den kommer der ikke nogle blå skærme!!

Jeg har ikke ret mange point men, jeg vil prøve at sætte flere og flere point på som jeg får.

Jge vil blive kanon glad hvi i kan hjælpe

Vh Johan Rasmussen
Avatar billede krusell Nybegynder
28. januar 2001 - 19:20 #1
Måske skulle du checke om det evt. kunne være et varmeproblem, selvom du godt nok har kørt en stabilitetstest.
Prøv at nedclocke kortet og se om det hjælper. Hvis det gør, kan du så overveje at købe en køler til kortet...
Avatar billede steep30 Nybegynder
28. januar 2001 - 19:22 #2
Har du prøvet at slå AGP fra inde i DirectX??
Avatar billede joe13 Nybegynder
28. januar 2001 - 19:48 #3
Krusell>>
Den går jo kun kold når at man går ind i spil??
Avatar billede xtom2 Nybegynder
28. januar 2001 - 20:19 #4
Du har Windows2000? Gør den det i både DX og OpenGL spil?
Avatar billede krusell Nybegynder
28. januar 2001 - 21:58 #5
Ja, det er da også især i spil, at graffikortet bliver presset.
Prøv at hente et 3D test program (er sikker på xtom\' har et link, har ikke lige et selv ;-) og se om det evt. også går ned der...
Avatar billede kasseper Nybegynder
29. januar 2001 - 08:32 #6
Du skal opdatere dine chipset på kortet...Jeg havde samme problem, se her : http://www.eksperten.dk/spm/40493
Avatar billede joe13 Nybegynder
29. januar 2001 - 15:41 #7
>>>Kasseper<<<<
I dit link kan jeg ikke finde noget der har med mit problem at gøre!!!
Kan du ikke lige finde der hvor det står(Alsår svar rækker nede fordi i din problembekrivelse kan jeg da ikke se noget problem der har noget med mit at gøre!!!)

johan