Avatar billede kornfreak Nybegynder
12. februar 2004 - 16:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Adsl skift fra tiscali til cybercity

Okay, jeg har nu adsl ved tiscali (og et stik i væggen som de har monteret)..nu har jeg så bestilt adsl ved cybercity og modtog lige et brev om  at der kommer en teknikker på besøg og at de sender router osv indenfor en uge.

Men kan nogen forklare mig hvad den teknikker skal her, eftersom jeg har et stik monteret til adsl???
Avatar billede aovergaard Nybegynder
12. februar 2004 - 16:56 #1
Den teknikker kan du da bare sige nej tak til. Han skal bare sætte din router til og få det til at køre, men det kan du jo selv klare, og dermed spare penge. Det du ikke selv kan klare er, at en anden teknikker skal skifte stik ud til den kobberledning som ligger der nu. Men det forgår så vidt jeg ved via centralen, det skal der ikke et besøg til at gøre.
Avatar billede kornfreak Nybegynder
13. marts 2004 - 13:15 #2
Lukker :D