Avatar billede chico Nybegynder
12. februar 2004 - 16:19 Der er 4 kommentarer

Active Sync problem

Jeg har PDA HP 2210 med bluetooth, jeg connecter til activesync på min stationære pc, første gang virker det fint.. Disconnecter, og prøver at connecte igen, får fint forbindelse med pc, men active sync, reagerer ikke, kan ikke få den connectet før restart af Stationær pc.

Kender nogle problemet og hvad kan være løsningen ?

Har prøvet reinstall af active sync. uden held
Avatar billede chico Nybegynder
12. februar 2004 - 16:19 #1
Skal måske lige tilføje at jeg connecter via bluetooth..
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
12. februar 2004 - 18:21 #2
Det kan være at du på PC´en skal aktivere din BT og lade den lede efter ipaq´en.
Det skulle jeg sidst jeg kørte den over BT. Jeg bruger mest cradle, har 3 andre BT ting der kører samtidig.
Avatar billede bohbs Nybegynder
23. februar 2004 - 00:49 #3
BT er også meget langsommere, kan ikke anbefale det hvis du tit sync'er
Avatar billede alleykat Nybegynder
10. maj 2004 - 10:45 #4
http://www.logodesignworks.com/iPAQ-activesync-bluetooth-synchronization.htm <- længere forklaring på hvordan man sætter det helt rigtigt op. :) hvis det da stadig er aktuelt...