Avatar billede biks Nybegynder
28. januar 2001 - 16:48 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

ME lukker ikke rigtigt (atx)

Når jeg lukker mit WIN ME begynder det som det skal med at lukke alt der ligger i sys-tray og andre åbne programmer, men så bliver skærmen sort.
I stedet for at slukke står computeren nu med sort skærm, og jeg må trykke på \"reset\"-knappen for at komme videre. Det betyder at scandisk startes når computeren starter.

Jeg har ATX-motherboard.
Avatar billede kjalle Nybegynder
28. januar 2001 - 17:16 #1
sikkert endnu en \"smart\" ting MS har fundet på i WinME ..... sådan skal det være !

ME skal åbenbart gøre mærkelige ting !\"
Avatar billede cman Nybegynder
29. januar 2001 - 11:16 #2
Hej jeg havde det samme problen! så lavede jeg en ny installation ,hvor jeg brugte win 98lite mill til at lægge cabfilerne ned på harddisken og instalere uden webintegration. det virker fint på min pc nu. du kan hente programmet her www.98lite.net
Avatar billede hotpop Novice
29. januar 2001 - 12:40 #3
der findes en patch til Me på windows update som fixer problemer med harddiske når windows skal lukke ned. Det kan være det hjælper.
Avatar billede charon_dk Nybegynder
30. januar 2001 - 03:52 #4
Prøv og deaktivere Hibernate/Dvale funktionen + System Restore/Systemgendannelse. Jeg havde samme problem indtil jeg deaktiverede disse to funktioner.
Avatar billede biks Nybegynder
03. februar 2001 - 00:42 #5
det var hotpop der skulle accepteres, ikke charon_dk.

jeg har kun prøvet svaret fra hotpop, óg det virkede... i hvertfald foreløbig... :o)