Avatar billede dyzio Nybegynder
12. februar 2004 - 01:57 Der er 4 kommentarer

Nyt WebCam HJÆLP!!

Jeg skal have et webcam, men har ikke forstand på det. Vil du hjælpe? umidelbart har jeg fudnet et okay her MÅSKE!!! Jeg har 2 at vælge imellem hvilke jeg har valgt ud til den fornuftige pris så check det ud drenge, eller måske kom men jeres eget forslag til et webcam.

Creative WebCam NX Pro    til 340kr

Creative WebCam Pro  til 340 kr
Avatar billede hobbez Nybegynder
26. februar 2004 - 10:32 #1
Hvis prisen er det samme, så skal du definitivt tage Creative WebCam NX Pro.

Det er teknisk meget bedre, og du kan lige så godt tage det bedste, ikke?

Og så får det fine anmendelser både på www.edbpriser.dk og andre steder.

Desuden er det det webcam jeg selv regner med at købe :o)

/Rob
Avatar billede hobbez Nybegynder
20. november 2009 - 12:21 #2
På tide at lukke her?
Avatar billede hobbez Nybegynder
20. november 2009 - 12:21 #3
På tide at lukke her?
Avatar billede hobbez Nybegynder
20. november 2009 - 12:21 #4
På tide at lukke her?