Avatar billede kaalle Nybegynder
11. februar 2004 - 23:59 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Jubiimail i Outlook

Hejsa

Er det muligt at få outlook til at tjekke min jubiimail, og i så fald hvordan skal jeg så foretage indstillingerne, for det er ikke lykkedes mig at finde ud af det.

På forhånd tak og venlig hilsen Kaalle
Avatar billede vistodk Nybegynder
12. februar 2004 - 00:01 #1
NEJ - der er kun webadgang
Avatar billede ellebaek Nybegynder
12. februar 2004 - 00:05 #2
jfv. denne liste fra deres side er det ikke muligt at modtage mails til outlook.

Send og modtag almindelige e-mails
Send og modtag e-mails med vedhæftede filer på op til 2 MB
Plads til 3 MB post ialt
Adressebog
Mulighed for at oprette mapper og sortere post
Mulighed for at opsætte regler til autosortering eller afvisning af post
Mulighed for at lave en personlig tekst-signatur du let kan sætte på de mails du sender
Mulighed for at skrive til vores supportafdeling på JubiiPost@jubii.dk og få hjælp
(Søg også svar her)

Listen er kopieret fra jubiis egen side og er de faciliteter der er tilknyttet en almindelig email.

Ej heller selvom du har ekstra faciliteter har du mulighed for at hente filer ned med outlook. Det understøttes tilsyneladende ikke.
Avatar billede kaalle Nybegynder
12. februar 2004 - 00:08 #3
Øv -men tak for svarene
Avatar billede norbert Nybegynder
12. februar 2004 - 00:25 #4
Men du kan få jubii mail til at sende dig en besked til din hjemmemail, hver gang der kommer post til dig på jubii. Men det skal du indstille i din jubiimail.
Norbert.
Avatar billede popsy Novice
12. februar 2004 - 00:44 #5
Hvis ikke de får dig til at logge ind og se på reklamer, er det jo ikke nemt at holde tjenesten gratis ;)