Avatar billede rasmusbm Nybegynder
11. februar 2004 - 20:39 Der er 7 kommentarer

Sort skærm /tv out

Hejsa
Jeg har sat mit tv til primær skærm hvilket betyder at der ikke er noget billede på pc skærmen. Da jeg ikke kan finde signalet til tv'et kan jeg overhovet intet se og dermed ikke tilbagesstille pc en til primær skærm.
Har prøvet at starte i fejlsikrettilstand via F8 men det hjalp helller ikke. Nogle ideer??? Tak
Hygge Rasmús
Avatar billede resten Nybegynder
11. februar 2004 - 20:42 #1
Når du trykker på F8 under opstart så prøv at vælge sidste gode konfiguration.
Avatar billede c-holst Novice
11. februar 2004 - 20:43 #2
prøv at slukke og tage stikkene til tvout ud, og start så.
Avatar billede rasmusbm Nybegynder
11. februar 2004 - 20:53 #3
Der kommer intet billede frem når jeg trykker på F8
Har prøvet at tage stikkene til tv out ud, men uden at det gav resultat.
Andre forslag???
Avatar billede resten Nybegynder
11. februar 2004 - 21:18 #4
Avatar billede c-holst Novice
12. februar 2004 - 09:08 #5
det ville jeg faktisk også have foreslået, men jeg kunne også være lidt bekymret for defekt, men vi får se
Avatar billede c-holst Novice
12. februar 2004 - 16:18 #6
hvilket grafikkort er der tale om, og har du ikke adgang til at sætte et andet i i stedet, ligegyldigt hvilket (pci eller agp)Så burde du kunne starte maskinen op, og få slettet drivere under tilføj fjern... og kort i enhedshåndteringen.

kommer du ind i windowd kunne du sætte din xp cd i og i kør skrive denne kommando

sfc /scannow
som skulle estatte de vigtige systemfiler med de originale.

ser frem til at vi hjælper dig ud af denne pine.
Avatar billede c-holst Novice
08. marts 2004 - 23:43 #7
Hvordan går det så?

Håber du har fået det til at køre

carsten