Avatar billede manon Nybegynder
11. februar 2004 - 15:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor for jeg pluselig retur-emails med vedhæftede filer?

Hej E

Jeg bruger Outlook 2000 på en w2k maskine og har Norton Antivirus 2003 kørende. Alt er opdateret.

Her på det seneste oplever jeg at få emails som er sendt som RETURSVAR til mig, at de har vedhæftet en fil (txt fil) med samme indhold som der er i den email som jeg netop har modtaget.

Hvorfor det?

Er det indstillingerne hos mig eller afsenderen der er noget galt med?

Eller kan det have noget at gøre med dette spm: http://www.eksperten.dk/spm/463973

På forhånd tak for hjælpen.
Mvh\m.
Avatar billede l_otto Nybegynder
11. februar 2004 - 15:49 #1
det er virus fra andre..
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2004 - 18:28 #2
Klik dig ind på www.antivirus.com og lad dem gratis hjælpe dig med en online-scanning af din PC.
Klik derefter på "Personal" og på "TREND MICRO Housecall".
Det eneste du er forpligtiget til at oplyse, er hvilket land du kommer fra. Forståeligt nok, når man tænker over det.

Pøj-pøj med at få fjernet din virus.
Avatar billede manon Nybegynder
11. februar 2004 - 19:13 #3
otto >>
Næææ .. for jeg er 100% sikekr på at en af de mail som jeg får, går igennem en streng viruskontrol.

extend >>
Ja, det er gjort, men inden da scannede jeg vha. Panda onlinescan og det ser nu ud til at virke - vender tilbage i morgen.
Avatar billede svaneweb Nybegynder
11. februar 2004 - 23:11 #4
Hej
Jeg har også oplevet det nogle gange, det var fordi jeg havde sendt til nogle adresser som ikke eksisterede eller som jeg havde stavet forkert.
Der er vel også en fejlmeddelelse? som siger at din mail ikke kan leveres pga dit eller dat.      Jeg tror ikke på at det er virus!!

mvh Allan
Avatar billede manon Nybegynder
12. februar 2004 - 04:46 #5
svaneweb >>
nej, nej - det er slet ikke i den retning.
Avatar billede sukos Juniormester
12. februar 2004 - 05:01 #6
Jeg har også fået en del i den sidste uge, altså mails som ser ud til at jeg har sendt, men ikke har.

Og jeg har ikke nogen virus inde!

Er det ikke bare virus'en som sender fra en andens maskine, og får det til at se ud som om det er mig som har afsendt den?

Og alle jeg har fået "retur" er netop med vedhæftede filer, og tekst a'la' "malformed header".............
Avatar billede sukos Juniormester
12. februar 2004 - 05:04 #7