Avatar billede tiny_thim Nybegynder
11. februar 2004 - 14:46 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Overclocking af Geforce FX 5900XT

Jeg har lige købt et Gigabyte GeforceFX 5900XT.
Jeg har installeret Coolbits også.
Nu skal jeg overclocke, men hvor meget kan jeg ca overclocke det kort på coren og rammene?
Hvis der er nogen der har prøvet at overclocke sådan et kort så bare skriv.
Avatar billede ird Praktikant
11. februar 2004 - 14:58 #1
Avatar billede ird Praktikant
11. februar 2004 - 14:58 #2
det var et svar
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
11. februar 2004 - 15:00 #3
Tak for dit svar.
Så tror jeg godt at jeg kan køre 450 på coren og 750 på rammene :)
Er der andre der har forslag, evt nogen der har erfaringer med kortet?
Avatar billede ird Praktikant
11. februar 2004 - 15:09 #4
Jeg har selv kortet, men kan ikke helt forstå hvorfor du vil peppe det op!
Kortet ynder jo max, og går det du har gani i galt er kortet mistet. Garantien forsvinder når du begynder med det der og det går galt
Avatar billede andersenph Nybegynder
11. februar 2004 - 15:14 #5
Den guide virker ikke på XT kortene.

Lad være med at følge den
Avatar billede ird Praktikant
11. februar 2004 - 15:15 #6
hvad mener du ????
Avatar billede ird Praktikant
11. februar 2004 - 15:22 #7
Andersenph prøv at læse de tråde under
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
11. februar 2004 - 15:29 #8
Jeg vil ikke modde mit kort, det skal kun overclockes med coolbits.
Spørgsmålet er hvor meget jeg kan overclocke det.
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
11. februar 2004 - 16:56 #9
er der ingen der kan hjælpe?
Avatar billede andersenph Nybegynder
11. februar 2004 - 21:24 #10
--ird>>Det jeg mener er at nederst på den side af guiden står der med rødt " virker ikke med XT kort"

Så lad være med at indlæse ultra biosen på kortet.

-->>tiny thim>> hvis du vil oc dit kort med hjælp af coolbits, så gør du det at du stiller  op på coren med 5 mhz ad gangen og tester det med et 3dmark program.
Når den bliver ustabil, rykker du en tand tilbage og lader den være der.
Det samme gør du på rammene. Thats it...