Avatar billede jacknord Nybegynder
11. februar 2004 - 11:07 Der er 6 kommentarer

bundkorts id

hej har fået et bundkort fra en ibm det er et mini atx men jeg kan ikke finde nogle nummer på det så jeg kan få lidt mere data over det  nogle der kan hjælpe???
Avatar billede espersen Novice
11. februar 2004 - 11:33 #1
hvis det er installeret kan du sikkert finde ud af det med Aida
Avatar billede jacknord Nybegynder
11. februar 2004 - 11:37 #2
det er det ikke men det kunne jeg jo prøve bare jeg ikke skal hen og formater!!
Avatar billede espersen Novice
11. februar 2004 - 11:45 #3
hhm... det er ikke sikkert at bundkortet kan køre med den harddisk du sætter til - og du kan måske få problemer når du sætter HDD tilbage i den anden computer
Avatar billede jacknord Nybegynder
11. februar 2004 - 11:52 #4
ok jeg har en gammle 6,5gb disk så må jeg jo sætte den i og køre win på!!
Avatar billede espersen Novice
11. februar 2004 - 12:06 #5
Det ville jeg også gøre - jeg ville ikke risikere at ødelægge noget i indstillingerne på min egen HDD som har WinXP - blot for at finde ud af hvilket Mobo du har fået.

Du har vel linket til Aida ? eller er det her ; http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32
Avatar billede jacknord Nybegynder
11. februar 2004 - 12:21 #6
nej jeg er ved at instaler win på den nu så må vi se om aida kan se noget om det!!