Avatar billede rever Nybegynder
11. februar 2004 - 01:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mus opfører sig underligt

Hey
Når jeg spiller CS er det ligesom om at musen lige pludselig vender sig ned mod jorden og begynder at dreje rundt. jeg kan godt rette sigtet op, men det er jo råddent at det opfører sig så underligt...
Jeg har lige installeret den nyeste driver fra logitect (MX700) Kan det have skylden???

-/ReVeR
Avatar billede henrikbr Nybegynder
11. februar 2004 - 02:26 #1
Det kan det vel godt... prøv med en anden driver. Jeg har selv en MX-700 og bruger WinXP's standard driver. (Man kan så bare ikke bruge skift-task knappen)
Logitech's drivere og spil er sjældent en god kombination.
Avatar billede egidiussen Nybegynder
11. februar 2004 - 07:01 #2
Hejsa
Det kan skyldes at din mussemåtte ikke egner sig ret godt til en optisk mus.

Skipper
Avatar billede andersenph Nybegynder
11. februar 2004 - 08:33 #3
MX-700 driveren understøtter ikke XP.
Alle de features der ligger i musen kan du ikke bruge, som henrikbr siger :O)
Avatar billede rever Nybegynder
22. februar 2004 - 16:16 #4
Okay...
egidiussen-> Jeg skal lige sige at jeg har en func! Så den egener sig til en optisk!