Avatar billede papabear Nybegynder
11. februar 2004 - 01:00 Der er 4 kommentarer

browser ned på nederste linie!

Jeg vil gerne have min browser til at ligge nede på den bjælke der er nede i bunden ved siden af, og i samme tykkelse som start knappen.

Hvad hedder denne bjælke, og hvordan får jeg mit browser ikon til at komme derned???
Avatar billede papabear Nybegynder
11. februar 2004 - 01:01 #1
Hvis det hedder proceslinien, hvad er så værktøjslinien??
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
11. februar 2004 - 01:04 #2
Hvis det er IE hedder den hurtigstart. Højreklik på baren > vis > afmærk hurtig start og træk de ikoner derned du vil have liggende der
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
11. februar 2004 - 01:10 #3
vrøvl, hvis det er XP eller andet windows som jeg antager du har som styresystem, IE er vel det ikon du gerne vil have derned :)
men altså gør som ovenstående, du skal hurtig start frem så du kan trække ikoner derned
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
11. februar 2004 - 01:15 #4
Det er sent, nu kommer en ordentlig udgave: Højreklik på baren til højre for Startknappen. Flyt musen til værktøjslinier og klik på Hurtig Start.  Du får nu et område ved siden af startknappen hvortil du kan trække de ikoner du vil have hurtig adgang til.

Sorry det blev lidt forvirrende.