Avatar billede jban Nybegynder
10. februar 2004 - 23:22 Der er 3 kommentarer

Brug af www.dhtmlcentral.com dropdown menu

Jeg har haft stor hjælp af dhtmlcentral, men jeg har et problem (ved ikke om det kan afhjælpes) med FP egen Drop-Down box, problemmet kan bedst ses hvis man går ind på http://www.dhtmlcentral.com/forums/forum.asp?FORUM_ID=6&CAT_ID=1&Forum_Title=General+DHTML+issues

Hvis man går helt hen til højre på skærmen under dhtmlcentral og menuen dropper ned, forsvinder noget af menuen, er det noget at  man kan rette på, så menuen som dropper ned kommer foran Drop-Down Boxen?
Avatar billede Slawomir Seniormester
10. februar 2004 - 23:52 #1
du mener at det er lidt venskeligt at komme herind http://www.dhtmlcentral.com/dhtmlcentral/contributors.asp?m=42
Avatar billede jban Nybegynder
11. februar 2004 - 00:24 #2
Det ikke om hvor vidt det var muligt at komme ind på den pågælden sti, det var mere om hvad man kan gøre for at få menuen som dropper ned, til altid at ligge foran lige meget hvad den dropper ned over?
Avatar billede Slawomir Seniormester
12. februar 2004 - 12:50 #3
nej det kan du ikke gøre noget ved