Avatar billede jban Nybegynder
10. februar 2004 - 23:10 Der er 3 kommentarer

Fejl i Textbox når den bliver brugt i inline frame (som formular)

Er den en der kan hjælpe mig med et lille problem, når jeg laver en formular eller andet med Textbox i en inline frame, så kommer den box med de foregående indtastning en 4-5 cm neden under?

Eks. http://www.jba-data.dk/Menuer/pr.htm
Avatar billede ellebaek Nybegynder
10. februar 2004 - 23:17 #1
4-5 cm nede ?

Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår, men hvis jeg forstår dig ret, er det så ikke fordi du har denne linie med: <td width="100%" height="50" style="border-left-width: 1; border-right-width: 1; border-top-width: 1; border-bottom-style: solid; border-bottom-width: 1" bgcolor="#808080">&nbsp;</td>

Der gør at din IFrame bliver rykket 50px ned på siden ?
Avatar billede jban Nybegynder
10. februar 2004 - 23:32 #2
Det er jo derfor jeg bruger inline frame så jeg for en top som altid er en samme en frame enden under som kan skift, men jeg kan godt se at hvis jeg ændre toppen med en større height som bliver afstanden i Textboxen også størrer, jeg håbede at det var muligt at inline frame i en formular uden man fik det store spring i Textboxen?
Avatar billede ellebaek Nybegynder
11. februar 2004 - 23:29 #3
Hvilket spring mener du ?

Jeg kan ikke helt se det...
Siden ser meget normal ud hos mig..