Avatar billede adarp Nybegynder
10. februar 2004 - 16:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hva er forskellen på en normal CPU og Extreme Edition?

Er Extreme Edition værd at købe og hva kan det i forhold i en normal CPU på en 3.2 MHz?? For jeg skal købe en ny Computer og så talte jeg med en som sagde, at jeg skulle vente til de fik den der EE... Men jeg kan ikke rigtig se hva der er der sku gøre den store forskel....
Avatar billede grunken Nybegynder
10. februar 2004 - 16:59 #1
EE, er bestemt ikke pengene værd, det er et popudspil fra intels side, og i bund og grund en almindelig p4 med 1. mb. cache, og den er minimalt hurtigere!
Avatar billede adarp Nybegynder
10. februar 2004 - 17:02 #2
okay... det regnede jeg også lidt med at det var... og det er godt nok en del dyrere end en normal CPU... så vil jeg næsten hellere bare købe en med en 3.4. men tak for
hjælpen!!!
Avatar billede grunken Nybegynder
10. februar 2004 - 17:10 #3
velbekomme

og en "almindelig" p4, giver osse meget mere ydelse pr. krone :o)

og et svar :o)
Avatar billede grunken Nybegynder
10. februar 2004 - 17:14 #4
.
Avatar billede adarp Nybegynder
10. februar 2004 - 17:19 #5
ja det har du ret i... men er en EE hurtigere i forhold til en 3.4 CPU??
Avatar billede grunken Nybegynder
10. februar 2004 - 17:34 #6
Ydelsesmæssigt er den lidt hurtigere, du kan eventuelt se nogle sammenligninger her :o)

http://www.anandtech.com/cpu/showdoc.html?i=1941&p=3