Avatar billede silentbob Nybegynder
10. februar 2004 - 14:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Max mappe struktur in windows

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er en max grænse for hvad windows kan klare af undermapper.

Jeg kan i øjeblikket kun se 11 undermapper, jeg kan ikke komme længere "ned". Det skal siges at mappestrukturen er lavet på en MAC og er længere end 11 undermapper.

På forhånd tak.
Avatar billede silentbob Nybegynder
10. februar 2004 - 14:47 #1
Jeg får en fil på serveren, når jeg forsøger at komme ind i den mappe.

"Path is too long"

Det er ikke antallet af mapper, der sætter begrænsningen, men derimod "antal" tegn.

Hvad kan jeg gøre ved det ?
Avatar billede cp1 Nybegynder
10. februar 2004 - 15:22 #2
her er en tråd hvor de snakker om det samme,godt nok i forbindelse med backups..ved ikke om det ka hjælpe...
http://www2.instantnetworks.net/forums/topic.asp?TOPIC_ID=51
søgning på google
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=utf-8&q=folder+%2Bdepth%2Bcan+windows+handle&btnG=Google+Search
Avatar billede silentbob Nybegynder
22. juni 2004 - 13:37 #3
.