Avatar billede retardedmonks Nybegynder
10. februar 2004 - 10:50 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

vurdering af design

Hej jeg skal bruge en til at vurdere mit design som jeg helt selv har lavet (udover logo) og jeg er meget stolt.... Så ville jeg lige høre om der er en der har en mening om det??
Avatar billede retardedmonks Nybegynder
10. februar 2004 - 10:51 #1
min hjemmeside er www.frip.dk/doh
Avatar billede 7th Praktikant
10. februar 2004 - 10:52 #2
Der mangler ligesom noget ;o) Et link måske...
Avatar billede retardedmonks Nybegynder
10. februar 2004 - 10:54 #3
jeg havde lige glemt at uploade mit logo men nu er det der
Avatar billede retardedmonks Nybegynder
10. februar 2004 - 10:54 #4
til en anden hjemmeside?
Avatar billede drip Nybegynder
10. februar 2004 - 17:02 #5
Logoet er ok, men det vil kunne gøres bedre.
Skriften er hæslig, skift den (evt. ved brug af css eller <font>).
Der er også en skam at du har gemt loginet ude i siden, det er ikke lige så let at få øje på.
Ved bannerene kunne du skrive "Partnere".

Bare hvad jeg syntes..
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. februar 2004 - 18:05 #6
(1) Synes at siden virker meget trist og kedelig. Du kunne afhjælpe det lidt ved at lave baggrunden bag selve indholdet en lille smule lysere.

(2) Din tekstfarve falder næsten i ét med baggrundsfarven og derfor svær at læse.

(3) Selv på en 1280x1024 er der scroll på siden og da det egentlig ikke har nogen effekt synes jeg da lige så godt at du kan fjerne det.

(4) Selve layoutet er iorden. Dejlig enkel og overskuelig - det samme menuen.
Avatar billede retardedmonks Nybegynder
10. februar 2004 - 20:29 #7
Tak for din meget komplekse vurdering. jeg vil prøve at leve op til kravene, men jeg skal bruge scrollen senere hen for jeg har nogle lange sider. så jeg prøver med en lysere baggrundsfarve
Avatar billede retardedmonks Nybegynder
10. februar 2004 - 20:34 #8
er det bedre nu?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. februar 2004 - 21:25 #9
Undskyld men jeg kan altså ikke rigtig se at du har lavet noget om