Avatar billede nintoman Nybegynder
10. februar 2004 - 09:03 Der er 1 kommentar

Phpbb og Konvertering

Ja, nu havde jeg så det her phpbb-forum, som jeg havde rigtigt mange brugere på.

Jeg ville så skifte til systemet md-pro, hvis nogen kender det, og bruge postnuke, men bruge den gamle database med de mange brugere og indlæg, men jeg fattede ikke lige hvordan man gjorde, så jeg fik en ven til at gøre det, og han konverterede så alt phpbb i min database til at køre over postnuke. Jeg havde bare glemt at back-up'e mine filer, og det phpbb forum som mine brugere kigger på indtil videre, er der slet ikke, da den skriver en database fejl at den ikke kan finde phpbb_config - netop fordi den ikke findes, fordi han konverterede det hele.

Please hjælp mig, jeg fatter virkelig keine:(
Avatar billede nintoman Nybegynder
10. februar 2004 - 09:05 #1
P.S. - Det skal lige siges, at jeg gerne vil vide om der er en måde at konvertere tilbage til phpbb igen:)