Avatar billede themepark Nybegynder
10. februar 2004 - 06:24 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Offline browser

Jeg håbede lidt, der var nogle, der kendte en god offline browser. Jeg har prøvet 117 forskellige, synes jeg, men de fleste fungerer ikke ordentligt.

Essensen af det hele er sådan set, at den udover det normale også skal kunne downloade Flash filer :)
Avatar billede themepark Nybegynder
10. februar 2004 - 06:25 #1
Ja, og hvis jeg ikke skulle have gjort det klart nok, spørger jeg altså om der er nogle der kender en sådan browser ;)
Avatar billede fastwrite Nybegynder
10. februar 2004 - 06:53 #2
Jo, da... Læs denne spec.:

Wysigot is an offline/online browser that saves and monitors Internet and network (LAN) documents and optionally alerts you if any of them have changed. It provides several tools for capturing, updating and comparing the stored data as well as a basic search function. The interface is web-like and easy to use. You can schedule automatic updates for each document (web site), set alarms for specific pages and be notified if they change and the program will also highlight the actual changes directly on the page. The downloaded pages can be browsed offline in the same manner, complete with all images, Flash and so on. Additional features include annotations, safe mode (exclude ActiveX, Java etc. from download), an option to keep older versions of a page and more. An optional full version offers enhanced search features, export and several advanced features.

kan hentes hos www.snapfiles.com

og - for nu at være lidt flink - et direkte download link: http://www.snapfiles.com/download/dlwysigot.html

Du kan bladre videre her: http://www.snapfiles.com/Freeware/misctools/fwbrowser.html

for at se andre browsere.
Avatar billede themepark Nybegynder
10. februar 2004 - 06:56 #3
He...Wysigot fandt jeg tidligere med hjælp fra Tucows, så den kender jeg skam godt ;)

Grunden til at den så ikke kan bruges, er at med Light versionen kan man ikke eksportere siderne :(
Avatar billede kkj Nybegynder
24. februar 2004 - 14:56 #4
Firefox har et plugin, der kan det du efterlyser. http://texturizer.net/firefox/extensions/#spiderzilla
Avatar billede themepark Nybegynder
26. februar 2004 - 16:56 #5
Kay...jeg afprøver den lige så :)
Avatar billede themepark Nybegynder
01. marts 2005 - 19:00 #6
Jeg har sandt at sige ingen anelse, om de programmer kan bruges...det er jo længe siden jeg prøvede :) Men eftersom jeg er ved at lukke mine tråde, får I da begge point :)