Avatar billede retardedmonks Nybegynder
09. februar 2004 - 21:25 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

logo til counter-strike team

Hej jeg skal bruge en flink guttermand til at lave mig et logo til mit Team/Klan. Det skulle gerne passe ind til hjemmesiden da mit gamle ikke gør mere for det er for lille. Det skal passe min tabel som er på 950x100 (det er vist noget med så skal billedet være lidt mindre). Og det skal selvfølgelig passe til mit design som du kan se på www.frip.dk/doh.

på forhånd tak Claes
Avatar billede minus Nybegynder
09. februar 2004 - 23:09 #1
jeg vil gerne se på det :):)
Avatar billede retardedmonks Nybegynder
09. februar 2004 - 23:15 #2
okay tak det lyder lovende
Avatar billede retardedmonks Nybegynder
09. februar 2004 - 23:28 #3
jeg har fundet ud af at logoet skal være 940x100 for at den passer til min side
Avatar billede minus Nybegynder
09. februar 2004 - 23:30 #4
noget tekst?
Avatar billede retardedmonks Nybegynder
09. februar 2004 - 23:34 #5
ja der måtte gerne stå noget lignende: Team [DoH] Danes On Hunt
først med småt (Team) så større ([DoH]) og igen småt (Danes On Hunt).
der behøver ikke at stå det hele, der behøver ikke at stå noget men det ville være fornemt, ses imorgen
Avatar billede retardedmonks Nybegynder
09. februar 2004 - 23:35 #6
du kan jo altid lave et med tekst og et uden...? så ser jeg på det...
Avatar billede minus Nybegynder
10. februar 2004 - 00:37 #7
http://frip.dk/bbunny/doh.jpg ---- kan det bruges?
Avatar billede retardedmonks Nybegynder
10. februar 2004 - 10:47 #8
det er meget fint
Avatar billede minus Nybegynder
10. februar 2004 - 11:25 #9
takker for points :)
Avatar billede saudoo Nybegynder
13. februar 2004 - 11:58 #10
jeg har også lavet et..

overså at der var blevet svaret.. :D

http://fs.frac.dk/exp/team-doh.jpg - hvis du lyster
Avatar billede retardedmonks Nybegynder
14. februar 2004 - 22:54 #11
det er et meget fint logo meget meget fint men du ødelægger det med den mand til højre det er ligesom en god stil med stavefejl jeg ville være meget glad hvis du kunne fjerne manden og gøre det lidt større
Avatar billede retardedmonks Nybegynder
14. februar 2004 - 23:28 #12
jeg har faktisk også ændret det til -|DoH|-, hvis du har lyst til at lave nogle ændringer i dit logo så kan jeg nok lave et nyt spørgsmål
Avatar billede saudoo Nybegynder
15. februar 2004 - 01:11 #13
Jo self, min server er nede, men jeg skal da nok prøve senere.. :D
Avatar billede saudoo Nybegynder
15. februar 2004 - 22:22 #14