Avatar billede farhang Nybegynder
09. februar 2004 - 19:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lydoptager program søges!

Hej,
Jeg skal lave et cd-avis, hvor jeg vil indtale artikler m.m. Jeg har derfor brug for en lydoptager program, da den lydoptager i window kan kun optager 1 minut. Nogen forslag til et godt lydoptager program man enten kan downloade eller købe?
Avatar billede nimoha Nybegynder
09. februar 2004 - 19:56 #1
Avatar billede norbert Nybegynder
09. februar 2004 - 20:02 #2
Her er en gammel cool edit:
http://www.threechords.com/hammerhead/cool_edit_96.shtml  nederst
Selv om programmet er gammelt er det et suverænt program.
Norbert.:-)
Avatar billede gorgon100 Nybegynder
09. februar 2004 - 20:03 #3
kan ikke lige hjemmesiden, men nok let at finde..
sampaitude tror jeg nok det staves. Det er MEGA godt, du kan næsten lave alt med lyd..
Avatar billede freekyzone Nybegynder
09. februar 2004 - 20:41 #4
http://www.eksperten.dk/spm/329531

De thjalp mig. Det prog kan optager fra nettet, og fra line-in...
Avatar billede halifax Nybegynder
09. februar 2004 - 21:23 #5
Programmet All Sound Recorder XP er faktisk ret godt. Du kan selv vælge outputformat som f.eks wave eller mp3 - jeps programmet kan optage direkte som en mp3-fil og det er faktisk suverent til indtalte artikler, hvor du ikke behøver at sætte kbps til hverken 128, 192 eller højere. Til tale kan du klare dig med mindre, hvorfor filstørrelsen også bliver mindre.
www.mp3do.com