Avatar billede coldassworld Nybegynder
27. januar 2001 - 17:40 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Theme i Coca-Cola reklame ?

Coca-Cola kører i øjeblikket nogle reklamer, hvor der i theme bliver sunget noget med going wild, going...
Er der nogen der ved hvem der har lavet den ?
Avatar billede kapla Nybegynder
27. januar 2001 - 17:42 #1
Whistle and hum Going wild
Avatar billede pstric Nybegynder
27. januar 2001 - 17:43 #2
Avatar billede kapla Nybegynder
27. januar 2001 - 17:48 #3
Avatar billede kapla Nybegynder
27. januar 2001 - 17:52 #4
Hvorfor har du afvist mit svar?
Avatar billede pstric Nybegynder
27. januar 2001 - 17:54 #5
Det fatter jeg heller ikke lige???????????????
Avatar billede repsac Nybegynder
27. januar 2001 - 17:57 #6
Et eller andet skal man jo give sig til ... *LOL* ;o)
Avatar billede kapla Nybegynder
27. januar 2001 - 18:12 #7
Nyt svar
Avatar billede hotpop Novice
27. januar 2001 - 21:46 #8
coldassworld> kapla0 har ret sangen hedder Going Wild og er med en gruppe der hedder Whistle and Hum! Så accepter lige hans \"Nyt svar\"!
Avatar billede fcs Novice
28. januar 2001 - 00:02 #9
Ja, men det er mig der har fundet frem til det ;-) Det er helt rigtigt hvad Kapla0 svarer. Sangen hedder \"Going Wild\" og er med en Norsk gruppe der hedder \"Whistle and Hum\" Han gav mig 100 point for det svar, så det er kun fair nok at han tjener 15 af dem tilbage. Accepter hans svar - det er rigtigt!!!!!
Avatar billede ffshock Nybegynder
24. februar 2001 - 12:40 #10
Jeg troede ik at der var nogle der også var efter denne mega seje sang.....faktisk kan jeg glæde jer med at, jeg har fundet den på napster. Skriv bare going wild under titel, så er det den sang der er 4.07 min. lang, nogle skriver også coca cola theme quiz 2001 bagefter. God jagt.
Avatar billede bullfrog Nybegynder
01. marts 2001 - 03:26 #11
Jeg spiller selv gitar på \"Going Wild\" ( Coca cola-sangen) Til tross for det, så har jeg store problemer med å finne låten på nettet.
Men det er i allefall sikkert at sangeren kaller seg D-Lay, og sangen er produsert av Lars Kilevold og Martin Aune, og singelen blir sluppet mot slutten av mars. Whistle&Hum er nok ikke et bandnavn, men snarere et produksjonsselskap.