Avatar billede andersm Nybegynder
08. februar 2004 - 19:25 Der er 6 kommentarer

avanceret flash verdensopgave

Tjek lige: http://www.sofitel.com/sofitel/modeles/mod_rech_par_carte.jsp?ecran=rech_par_carte#

Kan det lade sig gøre at lave sådan noget lignende, hvor man kan gå ned på landeniveau - tjek f.eks afrika. Er der nogen eksperter her inde der har de grafiske og flashmæssige evner til at producere sådan noget?
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
10. februar 2004 - 10:06 #1
Ja, det er der såmænd - prøv at kigge i mit portfolio på www.larsholmgaard.dk, vælg "My Playground" og gå ind under punktet "Where am I?" - der har jeg lavet noget i samme stil. Men, det tager altså et stykke tid at lave og jeg kan desværre ikke gøre det for point af samme grund. Nu ved du dog at det er en mulighed...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. februar 2004 - 11:24 #2
Jeg har da også en gang lavet sådan noget - http://www.menneskeret.dk/menneskeretieuropa/tidslinie/ - Her i lækker kombination med realplayer
Avatar billede andersm Nybegynder
15. februar 2004 - 20:36 #3
takker - nogen ide om hvad det vil koste ikke i points men i kroner, hvis det skal laves som sofitel modellen`?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. februar 2004 - 01:33 #4
Du kan sende mig en mail eller smide din egen mail her så skal jeg kaste en pris efter dig.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. februar 2004 - 01:33 #5
nikolajdu3@hotmail.co
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. februar 2004 - 01:33 #6
gæt selv det sidste bogstav ;-)