Avatar billede futteline Nybegynder
08. februar 2004 - 16:27 Der er 3 kommentarer

fujitsu siemens amilo d ati ram udskiftning

Hvordan skifter man flere ram i denne maskine? den her 16mb nu har hørt man kan skiftet/opgrader dem??

Mvh Martin
Avatar billede darkside Nybegynder
08. februar 2004 - 18:22 #1
Vil tro du kan ændre det i bios hvis det er ram til grafikkort du snakker om
Avatar billede futteline Nybegynder
08. februar 2004 - 18:32 #2
nope det kan jeg ikk!!! ;O( men fik at vide man kunne åbne tastaturet der sider chip`en og man skulle kunne få nogle ram til den!! ??? menn kan ikk finde noget omkring det
Avatar billede darkside Nybegynder
08. februar 2004 - 18:59 #3
Så kan jeg desværre ikke hjælpe....prøv evt at kig i manualen til computeren der må stå noget om det.