Avatar billede cinemagic Nybegynder
08. februar 2004 - 14:57 Der er 3 kommentarer

Erfaring med webhosting.dk

Jeg skal til at lave en osCommerce webshop med dankortbetaling og leder efter en billig men stabil server. Serveren skal understøtte PHP og MySql. På webhosting.dk kan man få en betalingsgateway for 799 i året hvis man samtidig har domænet liggende på deres server, og deres hostingpriser er også ok.

Er der nogen herinde der har erfaring med firmaet eller har et bedre forslag?
Avatar billede danic Nybegynder
08. februar 2004 - 15:48 #1
Jeg har selv flere domænes hos webhosting og er meget tilfreds, deres services virker, ønsker man mere f.eks. mere plads en søndag aften går man bare ind og bestiller - kort tid efter er det på plads deres funktioner køre nemlig 100% automatisk. De er med på noderne, og nedetid er ikke noget man oplever so far.

Var tidligere utilfreds DHT kunde, men er nu en glad webhosting kunde!

Husk der er en verden til forskel på et driftcenter som webhosting, og alle de hjemme selvbygget hosting løsninger, som køre hjemme hos private.
Avatar billede cinemagic Nybegynder
08. februar 2004 - 23:03 #2
OK, det lyder godt, har du prøvet deres betalingsgateway?
Avatar billede danic Nybegynder
09. februar 2004 - 11:23 #3
Kun deres demo på http://www.webhosting.dk/paygateinfo.php

Men jeg har haft webshop, som dog blev solgt før opgradering med betalingsgateway. Men jeg kan stå 100% inde for deres database, har et site www.dvdbasen.dk som afhænger 100% af databasen.