Avatar billede hanne Nybegynder
23. september 1999 - 09:17 Der er 6 kommentarer

Microsoft downloadsiden kan ikke vises

Er der nogen, som har prøvet eller har løsningen på.
Hvorofr jeg ikke har adgang til downloadsiden med automatisk scanning af
hvad jeg mangler. Microsoft har selv 5o foreslag på engelsk, derudover har jeg fået 6,3 mb java script. Resultatet er stadig hvid skærm.
Hvis jeg bruge: vis koder - så er sidens koder indlæst.
Hanne VF
Avatar billede Slettet bruger
23. september 1999 - 11:04 #1
Det er et godt spørgsmål, men til det kan jeg kun svarer, det er et microsoft eget site, og det kan have noget med at gøre at det ikke virker.
Avatar billede hanne Nybegynder
23. september 1999 - 13:26 #2
Nå - ja
men de er ikke interesseret i hvorfor det ikke virker. Problemet må jo være af en vis størrelse når de har så mange løsninger. Jeg syntes selvfølgelig de burde programerer siden om. Da jeg ikke har den slags problemer andre steder.
En konstruktiv løsning imødeses.
HVF
Avatar billede voodoo Nybegynder
29. september 1999 - 12:05 #3
hvis det er den side hvor den kan finde hvilken driver du mangler til hardwaren

virker den ikke. den kan ikke finde driver fordi det aldrig er blevet lavet ferdi.

men hvis det er den side hvor du kan hente opdateringer til windows så er det mærkelidt at det ikke virker.

det virker ved mig

hilsen VooDoo
Avatar billede hanne Nybegynder
29. september 1999 - 19:53 #4
Avatar billede winkill Nybegynder
10. oktober 1999 - 12:42 #5
Har du IE 4 eller 5 ?

IE4: Vis -> Internet-indstillinger -> Sikkerhed. JavaScript mv. kan være slået fra.

IE5: Funktioner -> Internet-indstillinger -> Sikkerhed -> Brugerdefineret niveau. Igen kan JaveScript mv. være slået fra.
Avatar billede hanne Nybegynder
11. oktober 1999 - 09:55 #6
Næ-
JavaScript er ikke slået fra.
Måske tror jeg det har noget at gøre med
IE5 - som jeg bruger.
Fordi nogle websider jeg har/havde som  man kunne se udmærket i 4,0, har jeg fjernet. Da de ikke virket. Hvis man er til aktive  brevpapirer er der også stor
forskel på Outlokk 4,0 og 5,0 hvilke effekter der kan vises.
Men jeg er jo ikke specialist, og derfor kan det kun blive nogle gæt jeg kommer med.
Tak for dit svar!