Avatar billede NanoQ Nybegynder
27. januar 2001 - 13:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

jobs i Århus Nord/Djursland

Der er vel ikke én af jer, der kender til virksomheder hvor de søger en erfaren Netware mand?

NanoQ
Avatar billede fikser Nybegynder
27. januar 2001 - 14:53 #1
Prøv www.voa.dk de er ok !!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
27. januar 2001 - 14:57 #2
Der står jo stort set intet på den side. Hverken hvilke typer konsulentydelser de tilbyder, hvilke områder de beskæftiger sig med, eller hvad de kan \"tilbyde mig\".

NanoQ
Avatar billede fikser Nybegynder
27. januar 2001 - 15:04 #3
Nogle af mine venner arbejder freelance for dem, det er det jeg ved. Du kan prøve at sende dem en mail med det du kan!!!.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
27. januar 2001 - 15:49 #4
Jeg er ikke til freelance. Jeg skal have noget sikkert. :-)

NanoQ
Avatar billede fpnovell Nybegynder
27. januar 2001 - 17:55 #5
Der er Benau A/S i Skanderborg. De søger i øjeblikket en konsulent til bl.a. Netware. Det har de gjort flere gange de sidste seks måneder.

Jeg ved, at de ikke ligger i det nordlige Århus, men nu får du den alligevel.

Venligst
fpnovell
Avatar billede NanoQ Nybegynder
28. januar 2001 - 23:52 #6
Jeg har set deres annoncer, og de er faktisk meget interessante. En profil jeg passer ganske godt ind i. Men desværre ligger Skanderborg for langt væk, da jeg bor på Djursland.

NanoQ
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. februar 2001 - 21:20 #7
Sætter lige lidt flere points på højkant ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
05. marts 2001 - 14:57 #8
Jeg lukker og slukker denne...