Avatar billede deleurangutang Nybegynder
07. februar 2004 - 21:37 Der er 1 kommentar

ATI radeon 9800xl: Aldi pc..grafikproblemer

Jeg har investeret i en aldi pc til knap 9800 og har lidt problemer med at få NOGET som helst til at virke når grafikkortet skal testes...er der nogen med lignende problemer som evt. kan hjælpe.? Det er en pentium 4, 3 GH, DVD rom drev...måske er det dér problemet ligger?? Håber nogen kan hjælpe. På herrens mark...
Avatar billede roedkjaer Nybegynder
08. februar 2004 - 03:46 #1
Hvad er det lige præcis problemet består i. Kan den ikke køre 3d programmer ? eller går den ned, eller hvad sker der? Driver problemer evt ?