Avatar billede bruun Nybegynder
23. september 1999 - 08:11 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

@ i FrontPage 2000

Jeg skal tit skrive en e-mail adresse
men jeg kan ikke skrive @ i FrontPage
2000.
Jeg ved god at man kan skrive alt + 64
Avatar billede pma Nybegynder
23. september 1999 - 08:39 #1
Det forstår jeg ikke. Jeg bruger FP 2000 i den danske version og jeg har ingen problemer med dette. jeg skriver hele adressen f.eks. xxx@xx.dk og laver et mellemrum og straks er mail-adressen aktiv.

MVH
pma
Avatar billede snowball Novice
23. september 1999 - 08:46 #2
En mulighed kunne også være at den skrifttype du bruger ikke indeholder et @. Jeg har tit oplevet at en skrifttype ikke indeholder de samme tegn som f.eks. Arial. Prøv at vælge en anden skrifttype.

Virker det heller ikke at trykke ALT GR + 2 ??? Den er da den nemmeste måde at lave et @ på.

Snowball
Avatar billede bruun Nybegynder
23. september 1999 - 08:52 #3
Det blev jeg ikke kloger af for nu ved
jeg at det kan lade sig gøre.
Jeg har prøvet på 3 forskelige maskiner
og det vil ikke virke.
Når jeg skriver AltGr + 2 bliver min skrift stor, hvis jeg så skriver
AltGr+ 4 bliver skriften normal
Avatar billede anke Nybegynder
23. september 1999 - 09:05 #4
Shift+Altgr+2
/anke
Avatar billede anke Nybegynder
23. september 1999 - 09:06 #5
Du kører med amerikansk tastatur og over there har de ikke en Altgr-tast.
/anke
Avatar billede p_johansen Nybegynder
23. september 1999 - 09:33 #6
Du kan få tegnet frem med alt+064
@
- bør iflg. ANSI - tabellerne virke på alle tastaturlayouts
Avatar billede p_johansen Nybegynder
23. september 1999 - 09:33 #7
Sorry - jeg så ikke din nederste linie
i første omgang
Avatar billede bruun Nybegynder
23. september 1999 - 10:13 #8
Nej jeg kører ikke med amerikansk tastatur, for det er kun i FrontPage 2000 ( i editoren , men ikke, hvis jeg f.eks. indsætter links)
Avatar billede anke Nybegynder
23. september 1999 - 10:22 #9
Det er en bug i programmet og det eneste du kan gøre er stadig at trykke Shift+Altgr+2 hvis du vil have @.
/anke
Avatar billede snowball Novice
23. september 1999 - 10:26 #10
Anke: Det er jo nemt nok at sige !!! Har du nogen dokumentation på det, for jeg havde ikke nogen problemer med det da jeg kørte med FP2000 !!!

Snowball
Avatar billede anke Nybegynder
23. september 1999 - 10:31 #11
Hvis du kører den danske version af FP2k er der ingen problemer. Den amerikanske (US english) bruger automatisk de amerikanske indstillinger hvor f.eks Altgr+2 = Heading 2.
/anke
Avatar billede bruun Nybegynder
23. september 1999 - 10:34 #12
Shift+Altgr+2 VIRKER... juhuuuu Jeg kan
skrive @ på den måde Tak anke
Avatar billede snowball Novice
23. september 1999 - 11:12 #13
Hhhmmm...Jeg kørte med en US ver, og jeg havde ikke det problem !!!

Snowball
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. september 1999 - 17:58 #14
Når jeg trykker Alt Gr + 2 bliver alt teksten i framen MEGET stor, men jeg får intet @ frem ... :(
Men anke's løsning virker ... :))