Avatar billede diddel Nybegynder
07. februar 2004 - 11:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

driver til LTR-16102B CD-RW drive

Hej!
Er der nogle her som kan komme med nogle links til, hvor jeg kan finde software i form af en driver til mit LTR-16102B drev? (til windows 2000)

På forhånd 1000 tak!
Avatar billede bb_maze Nybegynder
07. februar 2004 - 13:17 #1
Avatar billede htmlkongen Novice
07. februar 2004 - 14:27 #2
Avatar billede bb_maze Nybegynder
07. februar 2004 - 15:01 #3
LOL?! htmlkongen? Samme link... :D

HYGGE
Avatar billede htmlkongen Novice
07. februar 2004 - 19:41 #4
LOL! Jeg er stiv :S Undskyld opretter og bb_maze ;)
Avatar billede diddel Nybegynder
09. februar 2004 - 16:02 #5
Har selv fundet frem til samme, men har også læst om folk, som ikke rigtig synes det funker at få opdateret drevet - så snakker det ikke rigtig sammen med andet software bagefter. Så vidt jeg forstår er det altså ikke en driver til brug for Windows - se her:

"Firmware is the driver program stored & executed within opto-drives (like CD-RW). Not the resident driver to be installed under PC operation system (like Windows, DOS device driver)."
Det er en driver til brug for Windows som jeg mangler - er jeg helt galt på den?
Avatar billede diddel Nybegynder
02. april 2005 - 14:08 #6
..