Avatar billede joelsine Nybegynder
07. februar 2004 - 02:53 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Kan man lave undertekster med programmet Dr.Divx

Når jeg bruger Dr.Divx, kan jeg så sætte undertekster på, eller er der et andet program som kan det hele, altså en færdig divx med undertekster, uden man skal til at rode med det bagefter.
Avatar billede storemohammed Nybegynder
07. februar 2004 - 02:58 #1
jeg kender personligt Dr. Div fra med tid i Afganistan og han var en hjælpsom gut! han lavede tit underbukser til mig da jeg ikke selv kunne få nogle på det store marked i byen, fordi min bror aldrig kunne få bilen startede, men det er jo også underordnet, for det du skal gøre er at give ham et ring, han gav mig engang hans nummer, sig at det er store mohammed der bad der ringe. 12554-742522 (tast 1 når du er kommet igennem)
Avatar billede gallabef Nybegynder
07. februar 2004 - 03:00 #2
Undertekster er et fjollet påhit! når jeg skal sætte undertekster på mine film skriver jeg det bare med sprittus på skærmen. Det eneste problem er bare at man så kun kan have en tekst stående af gangen, og man er nødt til at hviske ud hvergang der bliver sagt noget nyt i filmen. Men så må man jo bare pause filmen og så lige hurtigt oversætte og skrive på skærmen igen. Det giver mange stop i filmen men til gengæld virker det fortrinligt!
Avatar billede storemohammed Nybegynder
07. februar 2004 - 03:01 #3
gallabef >> det er da et blindende påhit! det må jeg straks prøve, men sig mig engang, skal jeg bruge rigtig spritus eller bare en vandbaseret?
Avatar billede gallabef Nybegynder
07. februar 2004 - 03:03 #4
vandbaseret mig her og vandbaseret mig der! DET ER UNDERORDNET!

Jeg fik engang en musenmaler til at skrive skråskrift på min skærm! Det vigtigste er at man slev er tilfreds med resultatet!
Avatar billede ust Nybegynder
07. februar 2004 - 03:13 #5
Ha ha ha...okay manden får ikke den store hjælp, men man må sige humoren el totalt i orden her på eksperten!!!!!!!!!!! :-)

Joelsine...bare hold ud, der skal nok komme nogle af de mere seriøse og hjælpe... jeg har desværre ikke nok viden til at svare!!!
Avatar billede joelsine Nybegynder
07. februar 2004 - 03:13 #6
storemohammed og qallabef, hvorfor går i ikke ind og leger med jer selv, for svare ordentlig på mit spørgsmål, har i åbenbart ikke hjerne til.
Avatar billede ust Nybegynder
07. februar 2004 - 03:21 #7
Hvis du er ny her, Joelsine, så bare rolig!!! Det er første gang jeg ser så useriøse (omend halvsjove) indlæg. Normalt kommer der totalt gode svar inden for få minutter, så mit gæt er at du har et fornuftigt svar senest imorgen engang....

Held og lykke.......
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2004 - 10:46 #8
http://www.digitalempire.frac.dk/index.shtml
Der er nok nogle der har røget noget de ikke kunne tåle at drikke.
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2004 - 10:49 #9
Jeg mener ikke at Dr.Divx kan sætte permanente subs på film, den kan bare lave formatet om.
Avatar billede fcbent Nybegynder
07. februar 2004 - 11:36 #10
nej www.crystalpalyer.com
det kan lidt af hvert og er free
Avatar billede fcbent Nybegynder
07. februar 2004 - 11:36 #11
http://www.crystalplayer.com/ æhmmmm .... sådan
Avatar billede joelsine Nybegynder
08. februar 2004 - 02:30 #12
til kimz, læg et svar jeg fandt løsning på linket.
til fcbent, jeg kan ikke se noget med undertekster i den crystalplayer, men jeg er heller ikke ret skrap, men tak indlæg.
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2004 - 04:13 #13
*S* :)