Avatar billede fist3r Nybegynder
06. februar 2004 - 20:39 Der er 9 kommentarer

PHP Scripts.

Tjoo. Ville meget gerne have et par scrips til min Debian server.

1) Et script der viser hvilke personer der er online på BNC (Med Channels, Status (admin eller normal), online timer.

2) En status vedr. min eggdrop, lidt det samme som 1) - Hvor man kan se hvilke der har hvilken status: chanop <hvilken channel>, chanowner @ <hvilken channel> osv osv.

3) En lag tester både på HTTP, BNC, EGGDROP.

Bliver meget glad hvis det er noget der kan laves. Ved jeg jo ingenting om det kan.
Avatar billede fist3r Nybegynder
06. februar 2004 - 20:51 #1
Ville også gerne have et uptime script, der viser Days, Hours og Minutes
Avatar billede snowcat Nybegynder
06. februar 2004 - 20:54 #2
uptime();
Avatar billede fist3r Nybegynder
06. februar 2004 - 21:05 #3
snowcat: Ville gerne have hele scriptet.
Avatar billede zyxep Nybegynder
08. februar 2004 - 18:57 #4
sockets hele lortet...
Avatar billede fist3r Nybegynder
08. februar 2004 - 18:58 #5
zyxep: forklar!
Avatar billede zyxep Nybegynder
08. februar 2004 - 19:03 #6
en socket er et function som connecter til en specifik port på serveren eller noget andet på serveren hvor du så kan lave en command med en socket på serveren ligesom en php bot ;P
Avatar billede fist3r Nybegynder
08. februar 2004 - 19:12 #7
zyxep » Noget du har noget kompetance i?
Avatar billede zyxep Nybegynder
08. februar 2004 - 19:13 #8
ik endnu.. men skal snart igang med det, men den slags systemer er ikke helt billige
Avatar billede fist3r Nybegynder
08. februar 2004 - 19:40 #9
zyxep » Nå okay :)