Avatar billede guldbrand Nybegynder
05. februar 2004 - 14:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

i-Nav plug-in til læsning af DK-karaterer.

Hej

Nu har i et par dage prøvet at få indstalleret i-Nav plug-in (til IE) til læsning af DK-karakterer, i de nye dk-domæner, fra VeriSign http://www.idnnow.com/index.jsp, men jeg ender på fejl-siden hver gang: http://idn.verisign-grs.com/plug-in/failed.jsp?url= ....

Alt Active-X sikkerhed er sat op som det skal, har endda prøvet at sætte den til Lav, men ligemeget hjælper det, får fejl hver gang jeg jeg prøver.

Mit spørgsmål går så på, om der er nogen der ved hvad jeg kan gøre for at få det indstalleret, evt om man kan downloade en selvstændig installer/setup fil, istedet ?

Ja, jeg ved godt at alle andre browsere end IE understøtter IDN - men nu vil jeg gerne have det plug-in, til at virke.

Kører Win-XP
og IE 6.0 + SP1 + alle opdateringer.

Mange tak for hjælpen på forhånd.
Avatar billede guldbrand Nybegynder
05. februar 2004 - 15:03 #1
Hej igen

Kan lige tilføje, at jeg har en win98se maskine, og der er problemet også på :-/
Avatar billede guldbrand Nybegynder
06. februar 2004 - 12:27 #2
Vil lige fortælle at nu er mit problem løst, ved at jeg fik en installer sendt fra Verisign, og den fik jeg ved at kontakte deres support så nu virker min browser til at læse æøå-domæner :)